قوانین و مقررات پاییز شاپ
کابر گرامی ضمن تشکر از شما برای انتخاب سایت و اپلیکیشن پاییز شاپ برای خرید آنلاین و اینترنتی فروشگاه کشاورزی خود، قوانین و شرایط استفاده از سایت پاییز شاپ با نشانی اینترنتی https://paezshop.ir/ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای پاییز شاپ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پاییز شاپ اقدام کند.همچنین از آنجا که پاییزشاپ یک وبسایت خردهفروشی و عمده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
قوانین عمومی سایت
1- فروشگاه اینترنتی پاییز شاپ تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و تحت نظارت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان تجارت الکترونیکی فعالیت میکند، بهمین خاطر میتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.
2- قوانین مربوطه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان تجارت الکترونیکی به صورت دو طرفه از سمت سایت پاییز شاپ و مشتری لازم الاجرا است.ثبت نام در سایت و استفاده از آن هم به معنی پذیرفتن این قوانین از سوی کاربر است.
3- هرگونه تغییر در قوانین و مقررات، نحوه ارسال و یا عودت کالا در صفحات مربوطه اطلاع رسانی خواهند شد پس لازم است پیش از خرید، این صفحات را مطالعه نمایید.
4- ثبت اطلاعات کاربری توسط هرشخص در فروشگاه اینترنتی پاییز شاپ ، به منزله تایید اطلاعات از سوی کاربر است و در صورت اشتباه بودن اطلاعات، فروشگاه تعهدی نخواهد داشت.
5- درصورتی که کاربر اطلاعات مربوط به ارسال کالا از جمله آدرس و کد پستی را به درستی وارد ننماید، پاییز شاپ هیچگونه مسئولتی در قبال بستهی ارسالی نخواهد داشت.
6- درصورتی که محصول سفارش داده شده با محصول ارسال شده از طرف سایت مغایرت داشته باشد، تنها در شرایطی قابل تعویض می باشد که به هیچ عنوان بسته بندی محصول باز نشده باشد و هیچگونه زدهگی و خرابی بر روی آن وجود نداشته باشد. ( کاربر موضف است تا در 24 ساعت پس از تحویل محصول با پشتیبانی سایت تماس گرفته و کارشناسان سایت را از اشتباه پیش آمده مطلع سازد، در غیر اینصورت کالا به هیچ عنوان تعویض نمی گردد )
7- پس از تکمیل سفارش و پرداخت وجه به هیچ عنوان امکان لغو سفارش وجود ندارد.
8- هر کاربر موظف است تا برای حفظ اطلاعات شخصی خود و عدم افشای آن بکوشد؛ در صورت افشا شدن اطلاعات مسئولیتی متوجه پاییز شاپ نخواهد بود.
خسارت حمل و نقل
پاییز شاپ با نهایت تلاش در تحویل سالم و بدون آسیب کالا به مشتریان در سراسر کشور میکوشد.
پاییز شاپ با بسته بندی اصولی و ایمن کالا ها نسبت به ارسال آنها اقدام به عمل می آورد، لذا بدیهی است در صورت تحویل کالای سالم و مغایرت کالا با بارنامه یا هر گونه حادثه در حین حمل و نقل و تحویل، مسئولیت بر عهده شرکت حمل و نقل خواهد بود و مسئولیتی در مورد آسیب دیدگی و یا مفقود شدن بار بر عهده ما نیست و کلیه پیگیری ها از شرکت حمل و نقل کننده به عهده خریدار می باشد.
برگشت کالا
با توجه به اینکه اکثر اقلام فروشی در پاییز شاپ لوازم کشاورزی می باشند و ممکن است مورد استفاده قرار گیرد، هیچ محصول سم و کود مرجوع نخواهد شد. چنانچه مرجوعی کالا بعد از تماس مشتری با مجموعه تائید شد و چنانچه پلمپ محصول باز نشده بود، مشتری می تواند با هزینه خود کالا را مرجوع کند. پاییز شاپ مسئولیتی در قبال هزینه حمل و نقل برای مرجوع کردن کالا ندارد و کلیه هزینه های برگشت کالا به عهده مشتری می باشد.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در پاییز شاپ، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. در بخش نظرات، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. پاییز شاپ در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی پاییز شاپ دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
راه های ارتباطی
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما سایت ( https://paezshop.ir/ ) است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. و هرگون تماس از راهای دیگر مورد تایید ستاره شیک نیست و مسئولیتی برای ما ندارد.
سوالات متداول خرید از
پاییز شاپ
برای خرید از پاییز شاپ، میتوانید به وبسایت ما مراجعه کنید و از بین تنوع گستردهی گلهای تازه و با کیفیتی که در فروشگاه آنلاین ما قرار دارند، انتخاب کنید. سپس محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و در صفحه پرداخت، مشخصات و اطلاعات مربوط به ارسال و پرداخت را تکمیل کنید.
بله، در پاییز شاپ، ارسال کالا به سراسر کشور انجام میشود. با توجه به محل زندگی و نیاز شما، میتوانید محصولات تازه و با کیفیت مورد نظر خود را به هر نقطهای از کشور ارسال کنید.
بله، در صورتی که بخواهید محصول خریداری شده را به شخص دیگری تحویل دهید، میتوانید در هنگام پرداخت، آدرس و اطلاعات مربوط به شخص دیگر را وارد کنید. در صورتی که میخواهید به طور مستقیم به شخص دیگری هدیه کنید،.
بله، در صورتی که با محصول خریداری شده راضی نبودید، میتوانید در طی ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، آن را باز
گشت و در صورت عدم رضایت، به مدت ۳ روز کاری از تاریخ دریافت، با ارائه دلیل و توضیحات مربوطه، محصول را بازگردانده و هزینه خرید خود را بازگردانی کنید. در صورتی که محصولی که خریداری کردهاید، آسیب دیده یا ناقص باشد، لطفاً در اسرع وقت با ما تماس بگیرید تا بتوانیم به شما کمک کنیم.